piątek, 19 maja 2017

Zielono mi...

Pewnie zdziwicie się jak zobaczycie co ostatnio wyhaftowałam. Tak, tak to świąteczna choinka, która pod koniec roku zagości na jednej z bożonarodzeniowych kartek. Obiecałam sobie, że w tym roku przygotuję ich trochę więcej. Same doskonale wiecie ile zajmuje wyhaftowanie jednej kartki, wiadomo zależy ile kolorów i jaka duża.
W zeszłym roku znalazłam tyle ciekawych wzorów, więc w tym w wolnych chwilach między większymi projektami będę starała się je wyszyć. A czy mi się uda to czas pokaże.

Pisałam, że kupiłam już nowe muliny do dużego wzoru. Będzie to poduszka, ale na razie nie powstał żaden krzyżyk....

Wzór choinki dobrze znany, wyhaftowałam go w zeszłym roku na mniejszej kanwie. A dzisiaj próba na białej kanwie o mniejszej gęstości oczek.

Mulinę, którą wykorzystałam do tej kartki była nawinięta tak jak kordonek. Nie wiem jakiej jest firmy, chyba Ariadny. Dostałam mały worek takich motków i tak spodobał mi się kolor, że nie mogłam jej się oprzeć.

 



 Dziękuję za miłe komentarze do babeczki z wisienkami. Pewnie jeszcze powrócę do tej serii, bo też skradła moje serce.
Miłego dnia, pozdrawiam 💗

13 komentarzy:

  1. To świetny pomysł, żeby wcześniej się przygotować :-)
    Choineczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super choineczka i na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) wzór znam i kiedyś tą choineczkę też wyszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże Narodzenie możemy zrobić cały rok :-)
    Ja również miesięczne haftować świątecznych motywów.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super choineczka! Bardzo podoba mi się wzór!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna choineczka. W ubiegłym roku dostałam podobną z bombkami z czerwonych koralików.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna choineczka i na pewno czasochłonna. Pięknie będzie wyglądać na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik! Na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń