niedziela, 19 lutego 2023

Tulipanowe jajko

 Witajcie po dłuższym czasie. Tulipanowe trójkąty do jajka były już gotowe jakiś czas temu, ale nie mogłam kupić styropianowych jajek. W końcu mi się udało i dzisiaj mogę pokazać całe jajko. Najtrudniejszą częścią było przyklejenie poszczególnych elementów. Jako osoba, dla której wszystko musi wyglądać równo i perfekcyjnie, było to dla mnie nie lada wyzwanie.

Chciałam spróbować czegoś nowego, a teraz wracam do tradycyjnych form ;)





Jak widzicie nie jest idealnie, ale cóż. Pierwsze koty za płoty :)

Dziękuję za poświęcony mi czas, pozdrawiam serdecznie 💗

11 komentarzy:

  1. Sam hafcik prześliczny, fakt ,że trzeba popracować nad wykończeniem pracy :). Może za małe jajko wybrałaś? Dobrze jest też wilgotną kanwe naciągać. Bombki robiłam ,ale jajek nie więc nie znam stopnia trudności. Powodzenia przy następnym jajku, widząc twoje aż mnie wzięła ochota na wyszycie własnego.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft cudny a jajko eleganckie!I najważniejsze że zrobione własnoręcznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe. Jajko w zasadzie jest symbolem Wielkanocy, ale tulipanki jak najbardziej są motywem wiosennym. Takie 2 w 1.
    Jajo może faktycznie idealne nie jest, ale szacun za odwagę. Ja się boję nawet próbować takich rzeczy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo jakie ładne to jajo :). Czerwone tulipany pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz jest całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny hafcik. a nauka nakładania wszystko przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny motyw na wielkanocne jajo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam się podoba takie , jakie jest. Mam nadzieję, że nikt z lupką nie będzie oglądał, a od czegoś trzeba zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem jak trudno okleić takie jajo żeby wszystko pięknie przylegało do styropianu. Ja delikatnie nacinam styropian i wpycham tam brzegi kanwy na kleju, to naprawdę pomaga😉 Potem maskuje nacięcia wstązeczką.
    Hafciki piękne wyszykowałaś i jajucho się extra prezentuje🤩
    Serdeczności ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo jakie piękne jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj napracowalas się nad tym jajkiem ,ale efekt niesamowity !

    OdpowiedzUsuń