czwartek, 9 czerwca 2022

Finał - Róże w wazonie

 Witajcie, wreszcie mogę pokazać ukończony haft. Pracowałam nam nim kilka ostatnich miesięcy i może by się to przedłużyło, gdyby nie to, że obiecałam sobie go ukończyć przed latem.

Teraz mój cały wolny czas przeznaczam do naukę do bardzo trudnego egzaminu. Czas leci jak szalony, a głowa już nie taka jak miało się 20 - parę lat. Dlatego proszę trzymajcie za mnie kciuki. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i będę mogła wrócić do haftu.

Na razie wszystkie projekty odstawiłam na bok...

Obraz, który haftowałam to "Róże w szklanym wazonie" autorstwa Alberta Tibulle Furcy de Lavault


 Na koniec coś dla miłośników roślin - jeden z moich fiołków :)



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że tu zaglądacie 💗


8 komentarzy:

  1. Przepiękna praca 🤩🤩🤩 Powodzenia w nauce. Dasz radę😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te róże. No i oczywiście trzymam kciuki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz s ružami je nádherný, krásny, v mojich farbách :-) Už len vybrať krásny rám.
    Prajem pekný víkend a držím palce na skúšku,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz! Trzymam kciuki, zdasz na pewno.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNE RÓŻE 🙂🙂🙂
    Powodzenia na egzaminach.......to prawda coś teraz ciężko ta wiedza wchodzi do głowy!Ja już po egzaminach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne róże, podziwiam wielkość haftu sama do takich nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń