niedziela, 2 stycznia 2022

Hafciarskie podsumowanie roku 2021

 Rok 2021 był rokiem pełnym wydarzeń. Powstały 2 metryczki i jedna pamiątka ślubna.

Miętowa metryczna Coricamo






Mój ulubiony haft z gilem:


Oraz mniejsze prace:











W Nowym Roku 2023 pewnie będę miała jeszcze mniej wolnego czasu niż teraz. Przygotowuję się do bardzo ważnego egzaminu, ale mam nadzieję, że znajdę też czas na haft.
Bo jak mówi Elżbieta Dzikowska: życie bez pasji jest jak potrawa bez soli :)
Trzymajcie proszę za mnie kciuki, pozdrawiam serdecznie 💗 

10 komentarzy:

  1. Super ☺️. Cudne pracę, gil dla mnie nr jeden ☺️. I moją karteczkę widzę ☺️. Dziękuję jeszcze raz ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace! I jak ich dużo;) Życzę Ci, aby w 2022 roku powstało co najmniej tyle samo;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásne výšivky, nádherné obrazy a krásne pohľadnice!!!
    PF 2021!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podsumowanie pięknych prac😊👏 Obraz z gilem mistrzostwo świata, cudny jest !
    Szczęśliwego, zdrowego i bogatego w czy Nowego Roku życzę 😊🌷
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna galeria! Życzę dużo czasu w nowym roku, żeby powstało jeszcze więcej prac ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. każda praca urocza, widać że wkładasz w nie serce! rozumiem doskonale braki czasowe, więc oby ich było w Nowym Roku jak najmniej, oraz żeby egzamin świetnie poszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty, a gil jest przecudny! Wspaniałego roku 2022 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne prace powstały. Życzę więcej czasu i podobnych osiągnięć hafciarskich jak w minionym roku :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo pięknych prac🙂

    OdpowiedzUsuń