niedziela, 10 października 2021

Kartka bukiet serc

 Aż nie mogę uwierzyć, że tak dawno mnie tu nie było. Dzisiaj znów chciałabym Wam pokazać kartkę. Tym razem wróciłam do wzoru, który już kiedyś haftowałam.

Nazwałam go bukietem serc i może być i na Walentynki i an imieniny. Bo serce i miłość zawsze idą w parze.

Po raz kolejny użyłam kanwy 14ct, dlatego obrazek wyszedł duży i w końcu po burzy mózgów zrezygnowałam z napisu...

Autorką projektu jest Grażyna Semla, a wzór pochodzi z Igłą Malowane nr. 1/2017.

 

 


Wszystkim Nauczycielką i Nauczycielom, odwiedzającym mojego bloga, składam najserdeczniejsze życzenia z okazji Waszego święta. Abyście zawsze byli docenieni i zadowoleni ze swojej pracy.

Sama z sentymentem wspominam swoich nauczycieli i podziwiam ich za cierpliwość i dobro :)


Pozdrawiam serdecznie 💗

3 komentarze:

  1. bardzo ładny obrazek, takie uroczy i romantyczny! ale te nożyczki obok, to ho ho! bałabym się usiąść nieopodal żeby sobie nie przeciąć niczego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) na nożyczki muszę uważać, bo są bardzo ostre :)

      Usuń