czwartek, 15 kwietnia 2021

Wiosenny haft

 Parę ciepłych dni przypomniało nam, że idzie wiosna. I humor mi się poprawił i jakoś nagle świat stał się bardziej przyjazny. Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz cieplej, chociaż gdy to piszę to za oknem pada deszcze i jest chłodno.

Dlatego tym bardziej szukałam spokoju w hafcie, który kojarzył by się z nadchodzącą wiosną. I tak oto wybór padł na hiacynty, które zaprojektowała Grażyna Semla. Jest jeszcze jeden haft z tej serii - bratki, które też bardzo mi się spodobały i może do nich wrócę. Polecam Wam te wzory, bo bardzo miło się je wyszywa. Cały ten numer Igłą Malowane (2/2020) jest pełen ciekawych haftów i z niego pochodziła też wielkanocna kurka i zając.

Tak oto prezentują się wiosenne hiacynty:


Wzór: Igłą Malowane 2/2020

Kanwa: biała aida 14ct

Muliny: DMC

Pozdrawiam serdecznie 💗

 

11 komentarzy:

  1. Cudne. Trzeba jakoś unikać sobie te ponure wiosenne dni 😀. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super - humor poprawiony i śliczna ozdoba gotowa.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko jestem wielką wielbicielką hiacyntów, a ich boski zapach przyprawia mnie o zawrót głowy. Twój wiosenny hafcik podoba mi się okrutnie! Moje ulubione kwiecie + piękne wykonanie, jest ślicznie:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są. Jak są kwiatki to od razu jakoś weselej człowiekowi się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I zawitała do Ciebie wiosenka-super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię hiacynty i od momentu jak tylko w styczniu pojawiają się w sklepie, systematycznie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny wiosenny hafcik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby niewielki haft ale dość pracochlonny. Śliczne hiacynty :)

    OdpowiedzUsuń