piątek, 11 grudnia 2020

Bożonarodzeniowy anioł

 Witajcie. Ostatnio tak pochłonął mnie haft z zimowym gilem, że zapomniałabym o bożonarodzeniowych kartkach. W zeszłych latach przygotowywałam je już od września, ale ten rok jest inny...

Bardzo lubię motywy bożonarodzeniowe i mam spory zapas gazetek o takiej tematyce właśnie. 

Wyciągnęłam więc stary numer "Igraszek z igłą" (czy wychodzi jeszcze ta gazetka??) i natrafiłam na wzór pięknego anioła. Szukałam Mikołaja, ale jednak wybrałam coś zupełnie innego ;)

 

Wzór: Igraszki z igłą 1/2027

Muliny: DMC

Kanwa: czerwona aida 16ct

Kartki bożonarodzeniowe wysłałam w tym roku trochę wcześniej. Mam nadzieję, że Poczta nie zawiedzie i dojdą na czas :)

Trzymajcie się zdrowo, pozdrawiam serdecznie 💗

5 komentarzy:

  1. Jaki świetny wzór! Bardzo ładną kartkę z nim zrobiłaś.:) "Igraszki z igłą" już nie wychodzą, chyba ostatni numer jest z 2018.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko dziekuje za kartkę. Śliczna 😀

    OdpowiedzUsuń