środa, 25 marca 2020

Wielkanocne kartki - zając z Coricamo

Święta coraz bliżej, dlatego zabrałam się za haftowanie wielkanocnych kartek.
Jestem dość wybredna jeśli chodzi o wzory, o ile większość bożonarodzeniowych projektów podoba mi się, tak miałam kłopot z wybraniem wzoru na te wiosenne święta.
Przejrzałam swoje komputerowe wzory, wszystkie gazety które zgromadziłam... i poszłam do kiosku po nowy numer "Igłą Malowane".

Z tego czasopisma pochodzi uroczy zając pilnujący pisanek. Muszę przyznać, że oprócz niego spodobał mi się haft z miastem, w którym obecnie mieszkam. Oraz wazon z różowymi tulipanami.

Do wykończenia kartki użyłam resztek papieru, kupionego kilka lat temu.
Schemat był prosty i w kilka wieczorów powstała taka oto kartka:


   
Wzór: Grażyna Semla "Igłą Malowane" 2/2020
Muliny: Ariadna, DMC
Kanwa: kremowa aida 14ct 

Na koniec chciałabym zebrać wszystkie książki, które ostatnio polecałyście:
"Dziesiąty krąg" Jodi Picoult
 "Rytuały wody" Eva Garcia Saenz de Urturi (książka z trylogii Białego Miasta)
kryminały Jo Nesco ( czytałam, również polecam)
"Wiedźmin" Andrzej Sapkowski (jak wyżej ;)  )
" Mistrz i Małgorzata" Michaił Bułhakow 
"Dracula" Bram Stoker
"Miłość w czasach zarazy" Marquez Gabriel Garcia 
 Musso, Montefiore, Picoult i Sparks - to książki od Beaty

Z chęcią przeczytałabym coś Sparksa ( nie wiem czy można to tak odmieniać), bo jego książki nastrajały mnie pozytywnie. Na razie wieczory spędzam z drugim tomem Madame Chic.

Trzymajcie się ciepło i uważajcie na siebie. Pozdrawiam serdecznie 💖


 

7 komentarzy:

  1. Bardzo uroczy haft. Też myślałam by go wyszyć. Taka śliczna kartka wielkanocna , można by ją zgłosić do zabawy: https://theprimitivemoon.blogspot.com/2020/03/wielkanoc-przez-cay-rok-zapisy.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna kartka! No wlasnie!zapraszam do zabawy i do zgłoszenia pracy. To zabawa całoroczna i zgłoszenia przyjmuje do końca marca. W tych ciężkich chwilach warto czasem zająć ręce i głowę czymś innym...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka!:)Bardzo wiosenna, a zając jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny hafcik i piękna kartka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń