niedziela, 19 stycznia 2020

DFEA Botanique - Piwonia (3)

Powoli na taborku wyłania się kwiat piwonii.  W tym tygodniu trochę zaniedbałam moje hobby, ale mam nadzieję, że  w przyszłym uda mi się trochę popracować nad kwiatem.

Dziękuję za przemiłe komentarze pod podsumowanie 2019 roku. Widzę, że jest tu wielu miłośników serii DFEA :) tym bardziej mobilizujecie mnie do pracy nad piwonią.

Nie przedłużając zapraszam Was do obejrzenia postępów w hafcie:



Dzisiaj wybieram się na ciekawe wydarzenie. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić kilka zdjęć i podzielić się nimi z Wami. Udanej niedzieli  💗

12 komentarzy:

  1. Piękna jest ta piwonia, mam zrobic poduszeczke z tym motywem, ale wzór trochę dla mnie za duży. Ale u Ciebie wyglada ślicznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała jest to seria - i owoce, i kwiaty są cudne. Kibicuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásne pivónie, teším sa na obraz :-)
    Peknú nedeľu,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na jakiś wzór z tej serii... ale mam już trzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na zakończenie . Ach, żeby jeszcze dało się wyhaftować zapach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie rośnie! Cudownie obserwować jak tyle kolorów pojawia się na tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego ukończenia, uwielbiam te wzory i czekam na finał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kwiecie,a zapach bajeczny :)
    Twój haft zapowiada się cudnie, czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam ciepło 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Od lat mnie te wzory zachwycają. Piwonia jest jednym z najpiękniejszych. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie haftu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń