sobota, 4 stycznia 2020

DFEA Botanique - Piwonia (2)

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2020!

Już dawno nie pokazywałam co dzieje się na kanwie z peonią. Przybyło sporo krzyżyków, szczególnie w czasie Świąt. Doszłam do kwiatu i teraz koncentruję się na odcieniach różu.
Ciągle nie miałam czasu, aby zrobić zdjęcia w dziennym świetle. Jak wychodzę do pracy to jest ciemno, a jak wracam... zapada mrok. A teraz gdy piszę, to za oknem ulewa, dlatego już nie mogę doczekać się wiosny. Nie dziwię się, że niektórzy na Instagramie odliczają dni do końca zimy ;)


Bardzo dziękuje za piękne życzenia i kartki.

Ostatnio dotarła do mnie zimowa kartka od Agnieszki z dziećmi zjeżdżającymi na sankach :)
Agnieszka prowadzi blog "zaFOLKowana", na który serdecznie Was zapraszam <klik tutaj> .

Na tym zbiorowym zdjęciu nie ma przepięknej kartki od Kasi (Krzyżykowe szaleństwo), którą wcześniej Wam pokazywałam.




 


A te złote dzwoneczki to dzieło Marty z bloga "Nitką i igłą malowane" :)


Na koniec peonia i wyłaniający się pączek :)



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam 😀

8 komentarzy:

  1. Śliczna peonia się wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty to zawsze bardzo wdzięczny temat. A zapach peonii to jeden z najpiękniejszych , więc nie dziwię się, że wybrałaś taki motyw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Peonia jest prześliczna :) Uwielbiam te wzory, gdyż przepięknie wygląda kontrast między głównym kwiatem, a resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na swoim koncie kilka haftów z tej serii, ale piwonii jeszcze nie haftowałam. Na razie czeka w kolejce, chociaż nie wiem kiedy się za nią zabiorę, bo wzrok mi się męczy przy haftowaniu i zrobiłam sobie dość długą przerwę. Ale chciałabym, bo to piękny wzór, jak cała botaniczna seria V. Enginger. Będę zaglądać i podziwiać postępy u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Peonia coraz śliczniejsza :).

    Dostałaś super kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszło! Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń