sobota, 6 kwietnia 2019

DFEA Botanique - Hortensja (3)

Witajcie,
miałam ambitny plan, aby co tydzień dzielić się z Wami z moimi postępami w hortensji. Jednak życie lubi płatać różne niespodzianki i dopiero dzisiaj mogłam usiąść do komputera i napisać te kilka słów.
Zaczęłam haftować nowym odcieniem różowego i tak wiem powinnam chyba najpierw pouzupełniać braki. Wtedy dodam obwódki i hortensja nabierze zupełnie innego kształtu.

Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze. Wszystkim tym, którzy jeszcze nie haftowali tej serii polecam ją z całego serca. Miło wyszywa się ten wzór i mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła podzielić się z Wami kolejną porcją krzyżyków.

Dzisiaj haft wygląda tak:
Jedną z przyczyn braku wolnego czasu była książka, którą bardzo polecam:




Maria Nurowska "Panny i wdowy" w trzytomowym wydaniu. Coś dla osób lubiących historię i sagi rodowe. Czytałyście może coś innego tej autorki?

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu 💗

6 komentarzy:

  1. Cudnie już prezentuje się hortensja. Książki nie czytałam a lubię takie sagi. Muszę popytać u mnie w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się rozrasta :) Hafty z tej serii wyszywają się same ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię hortensje i w tym roku zahortensjuję swój ogródek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ładny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásna hortenzia.
    Mám veľkú prosbu, aj ja vyšívam tento obraz a chýba mi tam list č.1 všetko ostatné už mám vyšité, mohli by ste mi ju prosím poslať na mail? nicolete@azet.sk
    ĎAKUJEM!!! Thank you!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń