czwartek, 21 marca 2019

DFEA Botanique - Hortensja (2)

Zapraszam na kolejną odsłonę haftu z hortensją.
Przez ostatnie dni sporo przybyło krzyżyków. Zupełnie nie miałam czasu na hafty wielkanocne, a obiecuję sobie, że w końcu się za nie zabiorę.
Skupiłam się na wyszywaniu poszczególnych kolorów. Ta wiśnia jakoś tak dziwnie wygląda, ale mam nadzieję, że w połączeniu z innymi kolorami będzie dobrze wyglądała.

Ostatnio hortensja wyglądała tak:


A teraz:




Życzę miłego weekendu i pozdrawiam ❤

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście dużo przybyło haftu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj sporo ppdgonilas 😀. U mnie odwrotnie. Wielkanoc górę wzięła A reszta leży......

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przybywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dodasz kontury to będzie wyglądać rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj ja ju vyšívam, krásna bude :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hortensje a Twój hafcik już teraz wygląda pięknie :)
    Czekam na kolejne odsłony :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie przepiękny haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powoli do przodu :) Chciałabym kiedyś wyszyć wiśnię z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozkwita! Oby jak najszybciej.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idziesz jak burza z tym haftem:)

    OdpowiedzUsuń