niedziela, 8 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016

Wreszcie przyszedł czas na podsumowanie poprzedniego roku. W sumie powstały 63 posty, z których największą popularnością cieszy się Sal "Tea time" i kolejne jego odsłony.
Bardzo się cieszę ze wszystkich odwiedzin i komentarzy i miło mi jest, że bloga został wyświetlony już ponad 50 000. Jak zakładam go to nawet nie przyszło mi do głowy, że tyle osób tu zajrzy, ani że będę go prowadziła 4 lata. Jak ten czas szybko płynie...

W 2016 roku powstało kilka większych haftów:

 Krasnale, które haftowałam ponad 3 miesiące.

Metryczka z bucikami.
 
Autobus z Serii londyńskiej DMC - mój ulubiony haft 2016 roku.

Zimowa kula Veronique Enginger.

Mam nadzieję, że i w tym roku wrócę do kartek od Lesley Teare:
 

Kartki wielkanocne:


Kartki bożonarodzeniowe:


Sal "Tea time" wciąż trwa i do tej pory powstały już 4 hafty :)

Grudzień skończyłam bez UFOków.
Życzę Wam, aby w tym 2017 roku nie zabrakło nam czasu na haftowanie, a nitki nigdy się nie plątały :)

18 komentarzy:

  1. Pracowity rok miałaś i piękne prace powstały:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace wykonałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstały:) Najbardziej zachwyciła mnie kula śnieżna:) Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś same piękne prace :) Oby ten rok była tak samo twórczy jak poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny dorobek! Życzę kolejnego tak owocnego robótkowo roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie życzę tego samego!:) Bardzo owocny rok miałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po za Salem, krasnale najbardziej przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko przepiękne prace wykonałaś, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próżnowałaś w tamtym roku i powstało wiele pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś wiele różnorodnych prac :).

    Mój numer jeden, to śnieżna kula :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace! Tobie też życzę więcej czasu na haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace stworzyłaś! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowity rok miałaś. Życzę ci następnego równie pracowitego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne prace! Życzę kreatywnego 2017!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra robota Agato, często mniej znaczy więcej :) Życzę równie owocnego tego roku jeśli chodzi o hafty, a nawet życzę Ci ich więcej. Jednocześnie zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu z okazji 1 urodzin, M. :)

    OdpowiedzUsuń