poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Wiktoriańska poduszka - finał

Witajcie!
Mam nadzieję, że miło spędzacie czas i na chwilę zaglądacie do blogosfery. 
Dzisiaj chciałabym pokazać ukończoną poduszkę z różami. A w zasadzie przednią część poszewki, która wkrótce powędruje do profesjonalnej krawcowej. Dość długo zajęło mi jej wyhaftowanie, ale tak to jest jak próbuje się pogodzić pracę zawodową z hobby. Ale nie mogę powiedzieć, że to jest złe. Wręcz przeciwnie, zmusza człowieka do lepszej organizacji czasu i zajmuje głowę przyjemnymi myślami. W końcu haftowanie to dla mnie wielka przyjemność :)

Książka Magdaleny Kordel z wymianki bardzo przypadła mi do gustu i z przyjemnością sięgnę po jej pozostałe pozycje. Ostatnio dużo czytam i trochę żałuję, że nie można czytać i haftować jednocześnie... ;) chyba że skorzystam z audiobooków... ale to nie to samo co papierowa książka z ciekawą okładką i zapachem farby drukarskiej....

Wracając do różyczek, tak oto zakwitły na mojej kanwie:







 A tak przybywało krzyżyków:



Wzór: Beautiful Cross Stitch nr.1
Muliny: DMC
Kanwa: biała Aida 14ct

   Nawiązując do poprzedniego postu ,moje petunie zwariowały i tak się rozrosły, że wręcz uciekają z donicy.  Po Waszych komentarzach pelargonie powinnam nazwać "Królowymi balkonów i tarasów", bo swoim pięknem oczarowały wiele z Nas :)

Dziękuję za odwiedziny, przemiłe komentarze i odwiedziny  na Facebooku, pozdrawiam serdecznie 💗 Agata

20 komentarzy:

  1. Cudne róże! Będzie z nich piękna poszewka na poduszkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękna poszewka 😊 Też chciałabym czytać i wyszywać jednocześnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Veľmi pekné ruže!
    Pozdravujem do Poľska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poduszka. Gratuluję ukończenia haftu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie śliczna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło, będziesz miała piękną poduszkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczki jak żywe-piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne różyczki, poduszka będzie cudowna :)
    Co do czytania i haftowania jednocześnie, to też żałuję, że się tak nie za bardzo da! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie cudna, romantyczna poduszka :).

    Też wolę papierowe książki :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna,nie mogę się doczekać końcowego efektu.Czyli pięknej poduszeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ostatnio coś mnie kieruje w stronę wiktoriańskich obrazków. Róże piękne. Czytam i ja ostatnio więcej i również przerzucam kartki papierowe. Tak lubię :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft wyszedł ślicznie to i cała podusia będzie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne róże i poducha będzie piękną dekoracją!

    OdpowiedzUsuń