wtorek, 4 lutego 2014

Imieninowe Candy

Witajcie.
Z okazji imienin chciałabym Wam sprawić niespodziankę i zaprosić do udziału w zabawie. Bardzo mnie cieszą Wasze odwiedziny i miłe komentarze, dlatego w ramach podziękowania wylosowanej osobie wyślę malowaną kanwę 3D z przesympatycznym kucykiem. Mam nadzieję, że sprawi ona tej osobie radość
i stanie się ładną ozdobą (po wyhaftowaniu :) ).



Zasady candy:
1. Wyraź chęć udziału w zabawie zostawiając komentarz pod tym postem.
2. Podlinkuj obrazek informujący o zabawie i wrzuć go u siebie na pasek boczny.
3. Jeśli nie jesteś moim obserwatorem miło mi będzie jak dołączysz do jego grona ;) ale nie jest to warunek konieczny
4. Jeśli nie prowadzisz bloga, a chciałbyś wziąć udział w zabawie to zostaw proszę swój adres mailowy.
5. Zapisy do 8 marca.

Zapraszam i życzę powodzenia!

p.s. Zmieniłam opcje komentarzy, każda osoba chętna może wziąć udział w konkursie ;)


26 komentarzy:

  1. Słodki kucyk, chętnie bym wzięła udział w zabawie ale nie wyszywam krzyżykiem więc u mnie by się zmarnowała ta kanwa. Z okazji imienin wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro Ty zapisałaśsię do mnie chętnie i ja wezmę udział w Twojej zabawie!:)
    Banerek za chwilkę wędruje na mój blog, a ja stajęsięTwoim obserwatorem.
    http://wolnachwilaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce;)
    Zachęcam również do wzięcia udziału w mojej zabawie ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się dopisuję! :) banerek jest już na blogu: http://haft-po-godzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się dopisuję :) Chociaż świeżynka w blogowym świecie ;)
    Mam nadzieje że udało mi się dobrze podlinkować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moge dolaczyc do zabawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie do udziału w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wyszyła takiego konika. Banerek do zabawy jest już u mnie. Chciałam zostać obserwatorem, ale nie ma tutaj takiej opcji...
    Pozdrawiam ciepło /violka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa już wiem, można obserwować ale tylko przez g+, a ja tam nie jestem zalogowana :(

      Usuń
  9. Tak, można obserwować przez G+. Oficjalnie jesteś zapisana do zabawy :-) Zapraszam do odwiedzania moje zakątka :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę i ja:) haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie banarek znalazł swoje miejsce na mulinkuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie.
    Ustawiam się w kolejce, ta sóweczka mnie urzekła.
    Kochana, aby dodać do swojego bloga opcje obserwowania musisz wejść w układ strony a następnie kliknąć 'Dodaj gadżet', a następnie wybrać 'Więcej gadżetów' i gadżet 'Obserwatorzy' :)
    Też miałam problem z dodaniem tej opcji u mnie, bo szukałam w podstawowych gadżetach. Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wytłumaczyłam, bo gadżecik jest bardzo przydatny.
    Tak czy inaczej dodałam Cię do obserwowanych przez mój panel blogger'a. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marto, bardzo dziękuję Ci za radę. Bloguję od niedawna więc jeszcze nie znam wszystkich opcji.
    Zapraszam do zabawy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny hafcik, z miłą chęcią się zapiszę!! Jak klika się w banerek o Candy to przenosi na główną stronę, a lepiej by było aby przenosił link od razu do postu z Candy. To taka rada ode mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział a nóż widelec się uda
    mulinka5656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Link poprawiłam, już powinno być dobrze. Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z checia zglaszam sie do zabawy i z nadzieja na wygrana :) Banerek na blogu

    http://mulinowehaftowanie.blogspot.it/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne cukieraski, chętnie pokuszę się na losowanie.
    http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nie robiłam haftu 3D, dlatego chętnie się zapisuję.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafty więc i ja ustawiam się w kolejce :)
    zapraszam również do siebie na candy i nie tylko :)

    Ania
    http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie dołączam do zabawy i obserwacji ;) Tworzysz piękne rzeczy i chętnie będę częściej wpadać do Ciebie w odwiedziny..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako zapalona hafciarka muszę się zapisać :)
    zaobserwowałam Twojego bloga i dodałam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne cukierasy :) Chętnie się zgłoszę. Obserwuję (Mary). Miło mi będzie jak zaglądniesz do mnie. Pozdrawiam. Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń