piątek, 21 lipca 2023

Lipcowe choinki

 Lipcowe choinki czyli dalszy ciąg haftów w mojej ulubionej bożonarodzeniowej tematyce. Korzystając z wolnego popołudnia przysiadłam do zrobienia kartek. Zielony kolor papieru najbardziej pasował mi do choinek, a wzór tak mi się podobał, że postanowiłam zrobić dwie podobne kartki.

Cały czas szukam inspiracji, czasami wracam do starych sprawdzonych wzorów. Ostatnio w gazetkach mało wzorów przykuwa moją uwagę. Więc pewnie na jakiś czas pozostanę w klimatach świątecznych 😀



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione tu słowo. Pozdrawiam serdecznie 💖

6 komentarzy:

  1. Świetne karteczki :). Choineczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie właśnie najbardziej lubię. Nawet podpis nie jest potrzebny, bo wyrażają wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam świąteczne wzory. Chce się wyrobić i zrobić dla znajomych

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty. Super jest dostać taką karteczkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąteczna strojnisia w ślicznej oprawie. Będzie piękny świąteczny dowód pamięci z miłymi sercu życzeniami w środku :-)

    OdpowiedzUsuń