poniedziałek, 14 lutego 2022

Miła niespodzianka :)

 Mówi się, że życie składa się z drobnych miłych chwil. Ostatnio otwieram skrzynkę pocztową, a tam przesyłka od Beaty z bloga My kobietyByłam tak miło zaskoczona, że od razu mój dzień zrobił się pogodniejszy :)

Beata przygotowała dla mnie przepiękną szydełkową serwetę. Tym bardziej doceniam Jej prezent, że sama nie umiem szydełkować. Idealnie pasuje do mojego małego stolika i miło kojarzy mi się z serwetami, które robiła moja prababcia. Oprócz niej w paczce znalazł się tez wizerunek mojej Patronki - Świętej Agaty (która jest też patronką położnych) ręcznie robiona kartka z super życzeniami i całe stadko motyli, które pewnie wykorzystam do wiosennych kartek.

Beatko bardzo dziękuję Ci za pamięć i piękne życzenia :)

A zawartością paczki dzielę się z Wami:



Pozdrawiam serdecznie 💕

3 komentarze:

  1. Cieszę się ,że niespodzianka udała mi się i że serwetka się podoba 😀😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są takie niespodzianki i od razu dzień staje się lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serweta , ja też nie szydełkuję

    OdpowiedzUsuń