sobota, 18 grudnia 2021

Róże w wazonie (4)

 Trochę mnie tu nie było. Pochorowałam się, na szczęście test na Covid wyszedł ujemny. I mimo, że jestem zaszczepiona to trochę martwiłam się czy kogoś nie zaraziłam. Ale już czuję się lepiej, powoli wracają mi siły.  Do tego stopnia, że napiekłam świątecznych kruchych ciastek i trochę popracowałam nad haftem.

Dzisiaj pokaże efekty mojej pracy:



Przyszły do mnie dwie kartki od Meni (Mój robótkowy relaks) i od Katarzyny (Krzyżykowe szaleństwo) za które serdecznie dziękuję. Zobaczcie jakie piękne:

Od Meni

Od Katarzyny


Na koniec zapraszam Was do wsparcia zwierzaków ze schronisk - jest to bezpłatna akcja serwisu OLX

https://www.olx.pl/lps/nakarm-psa/

można nakarmić psa lub kota raz dziennie :)

A osoby, które chciałyby finansowo wesprzeć zwierzęta zapraszam tutaj:


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze, pozdrawiam serdecznie 💗


1 komentarz:

  1. Pięknie haftu przybyło. Ja nie miałam takiego szczęścia - zachorowałam pomimo 2 dawek szczepionki. ale na szczęście już lepiej.
    Mam nadzieję, że i ty już zdrowa jesteś

    OdpowiedzUsuń