piątek, 7 lutego 2020

DFEA Botanique - Piwonia (4)

Powracam dzisiaj z piwonią. Ukończyłam właśnie kwiat i chyba była to najtrudniejsza część tego haftu. Kilka odcieni różu i bordo.
W trakcie pracy skończył mi się jeden kolor i specjalnie musiałam pojechać do jednej pasmanterii, żeby go dokupić. A niestety mulina DMC rzadko bywa w sklepach, bo jest dosyć droga (zapłaciłam 3,80zł za sztukę). Ale warto było, bo jeszcze kolor przyda się gdy dojdę do małych pąków :)

Piwonia prezentuje się tak:



Niestety zdjęcia wyszły dość ciemne, jak wychodzę do pracy to dopiero robi się jasno...

Często oglądam co właśnie czytacie i chętnie sięgam po polecane pozycje.
Moja książka może będzie nietypowa, ale za to warta uwagi. Dotyczy prowadzenia budżetu domowego i radzenia sobie z domowymi finansami.
Udało mi się ją kiedyś wypożyczyć z biblioteki, ale w końcu uznałam, że znów chce do niej wrócić. Kupiłam ją w Empiku i serdecznie polecam :) Czytacie takie książki, a może coś polecicie w tym temacie?

A teraz już żegnam się z Wami i dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie 💗

19 komentarzy:

  1. Już teraz pięknie się prezentuje :) Najdroższy motek muliny DMC widziałam w Galerii Krakowskiej... kosztował 6 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również marzy sie obrazek z tej serii, może kiedyś... Widzę jak jest pracochlonny, ale najgorsze masz za sobą. Niestety ceny mulin DMC wszędzie tak wyglądają. Sprawdź na aparacie jak robisz zdjęcia czy mozesz ustawić inny rodzaj światła wtedy zdjęcia wychodzą bardziej naturalne. Nie wiem czym je robisz ale ha mam taką opcje na smartfonie. Musiałabyś sprawdzić.
    Książka musi być interesująca skoro do niej wracasz, ciekawie czy rady są faktycznie przydatne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały haft.:) Szkoda, że nie napisałaś więcej o tej publikacji. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta piwonia :) Jeśli chodzi o oszczędzanie i inwestycje na przyszłość, to uważam, że tylko w złocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to piękna seria! Śliczny obraz powstanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zwykle DMC kupuję na Allegro, w granicach 2,50 za motek, albo w Hobbystudio, kiedy zamawiam materiały itp. Piwonia super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft naprawdę zachwyca urodą,pracochłonny ale cudny obraz będzie po skończeniu :)Takich książek nie czytam,jakoś wolę te lekkie i przyjemne .
    Pozdrowionka słoneczne ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Jestem zakochana w motywach piwonii :) CZekam na cały haft, będzie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały haft, jestem nim oczarowany! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piwonia jest coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta seria.
    A ja kupuję muliny za pośrednictwem Internetu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń