środa, 5 czerwca 2019

DFEA Botanique - Hortensja (6)

Obiecałam sobie, że co tydzień będę pokazywać Wam moje postępy w hortensji. Chciałabym ją do końca czerwca skończyć i powoli rozglądam się za kolejnym wzorem. Mam w zanadrzu ciekawy zestaw, który wygrałam w konkursie Coricamo. Jego zimowa tematyka trochę nie pasuje do obecnych upałów, ale tak jest ładny, że teraz mam dylemat....

W hortensji wyszywam teraz listki w odcieniach beżu. Są tu i całe krzyżyki i półkrzyżyki. Robienie obwódek zostawiam na koniec pracy.
Dzisiaj kanwa prezentuje się tak:



Miłego dnia :-) 💗

10 komentarzy:

  1. Piękna... będą ją robiła jako czwartą z tej serii. Mam już zrobiona magnolię i piwonię, mam zaczęte tulipany (będę kontynuować na urlopie) i potem chcę właśnie hortensję zrobić. Uwielbiam te hafty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! A co do zimowego obrazka - w takie upały jak najbardziej wskazany, trochę nas ochłodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wygląda pięknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się już prezentuje ten hafcik z hortensją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym mogła wyszywać tylko serię botaniczną... każdy z wzorów jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat zdążysz skończyć na sezon kwitnienia hortensji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pekne pokračuješ, milujem hortenzie :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń