niedziela, 16 grudnia 2018

Karta z choinką i kalendarz charytatywny

Witajcie,
za oknem śnieg, więc dzisiejsza tematyka kartki w sam raz wpisuje się w ten zimowy klimat.
To już moja ostatnia świąteczna praca w tym roku, czas leci nieubłaganie i inne obowiązki wzięły górą nad wyszywaniem.
Wzór pochodzi z Kramu z Robótkami, muszę przyznać, że właśnie tam znalazłam najwięcej insporacji na kartki.
Wykorzystałam tutaj metalizowaną złotą mulinę z DMC. Jest dość sztywna w haftowaniu, ale daje przepiękny, mieniący się efekt.

Karteczka prezentuje się tak:




W tym roku zdecydowałam się na zakup kalendarza charytatywnego - całkowity dochód z jego sprzedaży przeznaczony jest na wybrane przez kupującego schronisko lub organizację.
Zamówiłam do na stronie Nasze Zoo <klik>




Dla miłośników kotów i nie tylko jest kalendarz wydany przez organizację Koty Spod Mostu i można go zamówić na stronie Merlin <kliktu>
Prawda, że uroczy? Dziękuję Promyku za polecenie :-)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią kartką, życzę spokojnego tygodnia 💗

8 komentarzy:

  1. Słodziutka choinka, chętnie bym ją sama wyhaftowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kartki z motywem haftowanym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartecZka wyszła. Choineczka jak żywa ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna choinka na kartce! Prawda, ze kalendarz piękny? Żałuję, że go nie zauważyłam wcześniej, zanim kupiłam inny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :)
    Kalendarz cudny ze zwierzakami słodziakami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka i haftowana choineczka. Warto kupić taki kalendarz,żeby pomóc milusińskim. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku, a przede wszystkim czasu na blogowanie.

    OdpowiedzUsuń