sobota, 17 listopada 2018

Karta z Mikołajem

Za nami już połowa najsmutniejszego miesiąca w roku. Listopad była dla nas łaskawy, ciepło i słoneczna pogoda pozwoliły zapomnieć o nadchodzącej zimie. Dopiero wychodząc z pracy zauważyłam jak szybko robi się ciemno i każdy poranek wstaje coraz chłodniejszy.
Ale aby rozweselić ten czas zabrałam się za moją ulubioną tematykę haftu - czyli Boże Narodzenie. Uwielbiam wszelkie świąteczne wzory i trochę ich już zgromadziłam.
Mikołaj jako pierwszy kojarzy mi się ze świętami, dlatego nie zastanawiając się długo, wybrałam mały wzór. W ciągu kilku wieczorów powstał haft, a później jego oprawa.

Wykorzystałam muliny DMC i miałam ochotę na czerwoną kanwę od Kasi, ale chyba byłoby za czerwono. Więc pozostałam przy białej.

A tak oto prezentuje się Mikołaj - bohater dzisiejszej odsłony:





 Wzór: Kram z robótkami Święta Bożego Narodzenia 2004
Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC

W kioskach  jeszcze nie widziałam nowego świątecznego Kramu chociaż na stronie internetowej już jest <klik>

Pozdrawiam serdecznie 💗

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka:-)
    Ja świąteczny nr. Kramu kupiłam w empiku, bo niestety nie wszystkie kioski je mają.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, dziękuję za informacje :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna kartka :) Widzę, że i mój ciastek i gwiazdka się na zdjęcie załapały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, są tak piękne, że szkoda by ich było nie pokazać :) Jeszcze raz dziękuję za nie i przesyłam buziaki

      Usuń
  3. Świetna 😀. Widzę że od razu powstają u Ciebie kartki. Ja szyję A potem hurtowo, pranie, prasowanie i oprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już na etapie haftowania lubię rozmyślać jak będzie wyglądała kartka :)

      Usuń
  4. Prześliczna karteczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Mikołaj :) przyjemnie jest tworzyć rzeczy związane ze świętami :) czuje się ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię Mikołaje na kartkach, chociaż jeszcze żadnego nie wyszyłam, czas to zmienić :)
    Twoja karteczka przeurocza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń