sobota, 1 października 2016

Sal "Tea time" 1/9

Witajcie, dzisiaj zabieram Was na angielską herbatkę. A żeby było milej to i ciacho się znajdzie :-)


Pierwszym obrazkiem w Salu "Tea time" jest kawałek torcika. Haftowało się go bardzo przyjemnie, ale dopiero po dodaniu backstitch'y nabrał wyrazu. Mam nadzieję, że żadnej z koleżanek biorącej udział w zabawie ten obrazek nie sprawił kłopotów.






Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC

Zapraszam do śledzenia naszych postępów w haftowaniu na blogach:
  1. Adrianna z Hafciarka-blog 
  2. Marta z Rękodzielnik Marty
  3. Iwonka z Krzyżykowe Atelier
  4. Monika z Cytrulina Hand Made
  5. Danuta z Słomiany zapał z haftem w tle
  6. Paulina ze Świata Pchełki 
  7. Ania z Crochet.pl
  8. Justyna z misz masz
  9. Gosia z Wśród robótek
  10. Małgorzata z Magicznego Świata Krzyżyków
  11. Agnieszka Skoczylas z Szalonej Igiełki
  12. Beata z Haftowanego Świata Iskierki
  13. Wiola z  Mlenkowych różności
  14. Karolina z Moje Hobby
  15. Bożenka z Franscesca
  16. Aga z Blog Chmurki
  17. Jadwiga z Robótkowo  

18 komentarzy:

  1. Pyszne ciacho! Mój torcik już jest: http://cytrulina.blogspot.com/2016/10/sal-tea-time.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciacho także jest :)

    http://kress-ka.blogspot.com/2016/10/sal-kuchenny-prawidowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie ciasteczko. :) zapowiada się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie, i u mnie .... też jest :D Strrrrrasznie mi się ten Sal podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetyczny torcik:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I u mnie ciasteczko powstało =)
    już się nie mogę doczekać aż obrazek będzie cały skończony =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta zmiana koloru w serwetce, że też o tym nie pomyślałam, wyszło na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też zrobiony torcik truskawkowy. U każdej uczestniczek jest smakowity i inny. pozdrawiam
    http://mylovefrancesca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Picie herbaty z takiej porcelany to czysta przyjemność.:)Haftowany torcik piękny - aż ślinka cieknie.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ślicznie i ja też już nadrobiłam zaległości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój torcik http://gosiazoltek.blogspot.ie/2016/10/sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy kontury robi sie jedną nitką czy dwoma ?

    OdpowiedzUsuń