sobota, 12 stycznia 2019

Świat haftu - finał

Huraaa skończyłam!!!!
Właśnie ukończyłam pracę nad haftem o hafcie - nie wiem czy można tak to napisać. W każdym razie koniec. Na początku sądziłam, że taka praca, z kilkoma elementami, ładne kolory, wszystko pójdzie szybko i łatwo. Ale wcale tak nie było. Przyznam, że ten haft dał mi w kość. A tu jakieś dziwne bachstitche, a tu frenchknoty, a tu zaraz zmiana koloru, a tu taka odległość, a tu inna wielkość krzyżyków....
I w końcu z miesiąca zrobiło się kilka miesięcy. Trochę mnie zmęczył ten haft. Ale efekt - nie wiem jak dla Was ale mi bardzo się podoba.

Pewnie, że oprawiony wyglądałby o niebo lepiej. Szukałam do niego kwadratowej ramy i nie znalazłam. Więc chyba czeka mnie wizyta u jakiegoś ramiarza. A czy tacy są w Warszawie? Pewnie tak, tylko gdzie...
Musze zająć się tą sprawą, bo haft z bałwankiem też czeka na oprawę . A nie chciałabym, żeby obie prace przeleżały w szufladzie...


Był to gotowy zestaw z DMC, fajna sztywna kanwa i uporządkowane muliny DMC, czytelny wzór. Całość oceniam bardzo dobrze, zestaw kupiłam stacjonarnie w Pasmanterii "A Guzik!"

 



Książka, którą teraz czytam to:

.
A do niej mam taką śmieszną magnetyczną zakładkę ;-)

Na koniec chciałabym Was jeszcze zaprosić do udziału w zabawie "Podaj dalej" - zostało jeszcze jedno miejsce, serdecznie zapraszam, a po szczegóły kliknij tu

Dziękuję za życzenia i przemiłe komentarze pod ostatnim postem - przesyłam buziaki 💗

11 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda efekt Twojej pracy nad wyszywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny delikatny hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Veľmi pekné!
    Pozdravujem vás!
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo w końcu można podziwiać dzieło w całości :) Haft jest prześliczny i masz racje trzeba go koniecznie oprawić :) życzę powodzenia w szukaniu, w Warszawie na pewno znajdziesz ;).
    Fajna ta zakładka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uroczy i delikatny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik, z pozoru wygląda na prosty i przyjemny, ale takie to dopiero potrafią dać w kość :D Ja kwadratową ramkę zamówiłam na allegro ;) pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,żeby takie hafty leżały w szufladzie. Oprawiaj i pokaż.

    OdpowiedzUsuń