sobota, 30 czerwca 2018

Sal "Cookie time" 8/9

Witajcie w ostatnim dniu czerwca. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować przed ostatni obrazek z Salu "Cookie time". Tym razem ciężko mi było zdążyć na czas. Mój wolny czas przeznaczyłam na nadrobienie zaległości książkowo-prasowych i spotkania ze znajomymi. Dlatego tym bardziej cieszę się, że udało mi się dokończyć haft na czas.
Ucieszyła mnie również wiadomość od Bożenki, która napisała mi, że paczuszka z Candy dotarła.

Pozostał tylko jeden obrazek do końca. Powoli rozglądam się za ramą do oprawienia całego haftu.




Haft kuchenny, który pokazywałam Wam w poprzednim poście odłożyłam na razie na bok.
Jak będę szukała oprawy do Salu "Cookie time" to może przy okazji uda mi się coś znaleźć ciekawego.
Dziękuję za wszystkie inspirujące pomysły, które mi przysłałyście :) Dały mi do myślenia :)

Pozdrawiam ciepło 💗

10 komentarzy:

  1. Już prawie koniec :) Ale będziesz miała piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że zdążyłąś. Nie wiem tylko czy ja zdązę napisać posta ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz, a jak nie to nic się nie stanie :-)

      Usuń
  3. Już jest pięknie!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo i jeszcze raz bardzo mi się podoba. Dla mnie to jest boskie, a z ramką to już sam zachwyt. Pięknie haftujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie smakowite śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to piękne ! Wynagradza każda minutę pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń