piątek, 22 czerwca 2018

Kuchenny sampler z owocami

Witajcie,
wczoraj skończyłam haftować zestaw, który kupiłam jeszcze zimą ( pisałam o nim <tutaj>).
W nocy wyprałam, a dzisiaj wyprasowałam na lewej stronie. W sumie miałam niedużo krzyżyków do postawienia, ponieważ większość pracy byłą zrobiona - zestaw pochodzi ze sklepu z używaną odzieżą i jak go zobaczyłam to postanowiłam go dokończyć.
Pochodzi z Dani, a nie jak wcześniej pisałam z Norwegii i zamiast mulin jest wełna. Na początku miałam trudności z jej używaniem, ale później już było łatwiej. A jak przybywało wzoru to już się cieszyłam.
Teraz zastanawiam się  jak go oprawić, bo jest sporych rozmiarów: 65/48 cm. Liczę na Waszą pomoc i sugestie w tej sprawie :)








Wzór: Grethe Hansen
Beżowa kanwa bawełniana
Wełna
 

15 komentarzy:

  1. Piękny kuchenny sampler! Super, że udało Ci się go upolować i dokończyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak smacznie!:) Może w antyramę?

    OdpowiedzUsuń
  3. o rajku ale fajny hafcik! :) ja nie wiem czemu, ale widzac ten obrazek pomyslalam o oprawie z mozliwoscia pisania kreda! obrazek na gorze, a tablica kredowa na dole! ale to trzeba by sie namodzic troszke...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten hafcik :)A może niech trochę sobie poleży..... pomysł przyjdzie sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym go widziała w jakiejś postarzanej ramie, coś w stylu rustykalnym

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wzorek :).

    Myślę i myślę i nie mam na niego pomysłu. Ale Tobie na pewno wpadnie coś fajnego do głowy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik jest śliczny, jednak trochę brakuje mi w nim konturów. Fajna byłaby rama postarzana.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki duży? A wygląda na malutki. Opraw go tak by pasował do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje i na pewno pięknie ozdobi kuchnię!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się ten haft podoba:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo piękny haft mogę prosić o wzór?


    OdpowiedzUsuń
  13. też by mnie urzekł,,, mam podobny wyszyty w kuchni( w sensie owoce butelka wina) ja zawsze wyszywam tło Twoj jest orginalnyopraw go poprostu w ramy coś dopasujesz

    OdpowiedzUsuń