sobota, 21 kwietnia 2018

Miętowa metryczka

Witajcie w ten piękny słoneczny dzień. Dzisiaj kolejna odsłona haftu, na którym pracuję w ostatnim czasie. Kilku z Was udało się odgadnąć co to będzie - gratuluję :)

Mój nowy haft to metryczka w pastelowych odcieniach zieleni ( z Coricamo). Wypełniam obecnie drugi kwadrat. Wzór jest prosty i takie lubię. Mam nadzieję, że spodoba się przyszłej mamie. Staram się każdą wolną chwilę poświęcić tej pracy, ale wiecie jak to jest. Czas szybko leci....

Niebieska żyrafa pilnuje metryczki, żeby przypadkiem ktoś jej nie zabrał niekończonej ;)

 






Widzę, że sporo z Was rozpoczęło już sezon ogródkowy. Ja z kolei nie mogę doczekać kiedy udekoruję mój skromny balkon skrzynkami z kwiatami, podpowiedzcie mi kiedy najlepiej wystawić kwiaty?

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednimi postami 💗

9 komentarzy:

  1. Będzie piękna pamiątka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik będzie :)
    Ja już pelargonie wystawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się w tym roku nad petuniami, w zeszłym pelargonie świetnie się sprawdziły :)

      Usuń
  3. Nie znam tego wzoru. Jestem ciekawa jaka będzie. Miłego wyszywania 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka zapowiada się ślicznie :)
    Z petuniami jeszcze chwilę poczekaj, pogoda potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory tej metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie piękna metryczka, czekam niecierpliwie na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie piękna metryczka i taka inna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń