sobota, 10 lutego 2018

Nagroda z Coricamo i zakupy

Za nami tłusty czwartek i dużymi krokami zbliża się Wielki Post. Czas tak szybko leci, ale jest pewien pozytyw - jest dłużej światło dzienne i można spokojnie pohaftować.

Właśnie wróciłam z zakupów i chciałam pokazać jaką "perełkę" udało mi się kupić za sprawą koleżanki Asi. Jak zawsze mogę liczyć na jej bystre oko ;) na wystawie jednego ze sklepów wypatrzyła zestaw do haftu. Przyznam szczerze, że nie oglądałam go w sklepie. Dopiero jak w domu otworzyłam paczkę to okazało się, że 3/4 obrazu jest już zrobione :)
Zestaw pochodzi z Norwegii i zamiast mulin jest wełna akrylowa (chyba tak to się nazywa?). W sumie zostało jej tak bardzo dużo, że spokojnie starczy na wyhaftowanie drugiego takiego obrazka.


Zestaw pochodzi z tego samego sklepu co  grudniowe zakupy.

Doszła do mnie też paczka od Coricamo z konkursu. Zimowy gil będzie pięknie prezentował się na ścianie, już nie mogę doczekać się kiedy go zacznę haftować.


Na koniec postępy w hafcie z bałwankiem:


Dziękuję, że tak dopingujecie mnie w tym hafcie, zaraz zabieram się za haftowanie tła, a później wracam do domowych obowiązków. Życzę udanego weekendu :) Pozdrawiam 💗

17 komentarzy:

  1. Uroczą parkę wyhaftowałaś, a gil bardzo mi się podoba i chętnie zobaczę jak Ci wyjdzie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz kończyć ten haft z zestawu, czy zaczniesz od nowa? Fajny schemat :) Gil też jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dokończę ten haft, bo już niewiele zostało. Jeszcze nie wiem kiedy znajdę na to czas, bo przede mną obrazek z Salu herbacianego do wyhaftowania i chciałabym skończyć bałwanka. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetna nagroda, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft ciekawy. A nagroda super ☺. Mam tego gila w planach tylko czasu brak. Miłego szycia ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy udane i świetną nagrodę otrzymałaś. Super też że bałwana tak dużo przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko Ci pozazdrościć:)))Gratuluję wygranej!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ten gil to i mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bałwanek! A gil będzie rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zimowy gil będzie śliczny, całkiem sporo przybyło w obrazku z bałwankiem gratuluję i czekam na kolejną odsłonę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny łup :) A nagroda z Coricamo prześliczna :) W bałwanku już tak niewiele zostało do końca, że na pewno uwiniesz się raz dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft bałwanka BARDZO MI SIĘ PODOBA :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz u siebie fajny sklep ja nigdy nie spotkałam haftów tylko raz starą książkę z samplerami.Oj gonisz z bałwankiem. Tło jest w większości półkrzyżykiem to szybko będzie gotowy.A nagrody to Ci zazdroszczę bo wzór prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. To miałaś niespodziankę z zakupionym haftem :).

    Śliczny wzorek wygrałaś z gilem :).

    Bałwanek z dziewczynką będzie się super prezentował :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się fajny bałwanek :) Czekam na kontury.

    สมัคร. register D2BET

    OdpowiedzUsuń