środa, 26 lipca 2017

Zegar z pajęczyną - 2 finał




Witajcie w ten słoneczny lipcowy dzień.Właśnie skończyłam wyszywać pajęczynowy zegar i chociaż bardziej pasowałby do jesiennych klimatów to chciałabym go Wam dzisiaj pokazać.
Na szarej kanwie znalazły się dmuchawce i pajęczyna. Bardzo spodobał mi się ten wzór i pewnie jeszcze raz go wyhaftuję, jeśli czas na to pozwoli.

To był mój debiut w tematyce haftowanych zegarów, ale widzę, że ostatnio pojawiło się sporo nowych wzorów. Jak zawsze kuszą mnie i chętnie wypróbowałabym jakiś inny zegar, może z moimi ulubionymi storczykami...







Wzór: Igłą Malowane 1/2017
Kanwa: Szara aida 14ct
Muliny: Ariadna
 
Materiał, ramkę oraz mechanizm zegarowy pochodzą z Coricamo.
 
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam 💖 








19 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentuje się Twój zegar!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszedł! Zastanawiałam się nad kupnem tego zestawu i chyba się skuszę w niedalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, szybko i przyjemnie się wyszywa ten wzorek :)

      Usuń
  3. Piękny zegar! też mi się marzy jakiś haftowany, ale tyle tych wzorów, ciężko się zdecydować:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ramkę i mechanizm, ale pomysłu chwilowo brak :P nic mi się nie podoba :P Choć wzór twojego zegara mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetna sprawa taki zegar. Fantastyczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda niesamowicie, bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentuje się Twój zegar :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszedł Ci ten zegar :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie się prezentuje. Sam wzór jest taki zwiewny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wowww!!! prześliczny!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje. Ciekawy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja :) Też mi się marzy taki zegar :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zegar, cieszę się, że mogę u Ciebie obejrzeć i że niebawem podobny wyhaftuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń