wtorek, 18 kwietnia 2017

Niech Święta jeszcze trwają...

Jadą dzisiaj pustym autobusem do pracy tak sobie pomyślałam, że Wielkanoc mogłaby trwać jeszcze jeden dzień. Tak, żeby ta atmosfera i postanowienia zostały z nami na dłużej. I jak pisała Adrianna "aby te święta trwały bez końca".
Niestety czas szybko leci, ale o tych miłych chwilach będą mi przypominać przepiękne kartki, które od Was otrzymałam. Również chciałam podziękować za życzenia i pamięć.

Korzystając z wolnej chwili, wyhaftowałam dwie wielkanocne kartki z zestawów Orchidea.
Oba miały malowaną kanwę i jak to czasem bywa, ta z kurczaczkiem była trochę przesunięta względem kratek. Sklejone dołączyły do dekoracji świątecznej.

 
 A tak wyglądała moja tegoroczna Święconka.

 Karteczki z zestawów Orchidea.

Szczególne podziękowania dla: 
Iwony, Doroty, Magdy, Natalii i Pani Krystyny za przepiękne kartki i życzenia, którymi mnie obdarowały 💗


16 komentarzy:

  1. Ja również nie pogniewałabym się za jeszcze jeden dzień świąt. Karteczki śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie gdyby był chociaż jeden dzień odpoczynku po świętach - taki dzień przygotowania do normalnego życia :)
    Śliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to prawda, jeszcze jeden dzień świąteczny byłby jak najbardziej na miejscu :)
    Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki wyszły.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki!
    A jeszcze jeden dzień świąt to super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też brakuje tego jeszcze jednego dnia, szczególnie to odczułam w tym roku. Koszyczek i kartki super!😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki :) Tak dla przypomnienia: okres wielkanocny trwa w Kościele do Zesłania Ducha Świętego, czyli do Zielonych Świątek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście święta raz dwa minęły ...

    Śliczne kartki zrobiłaś i dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń