sobota, 25 marca 2017

Ulubieńcy marca 2017

Powoli kolejny miesiąc dobiega końca. I tym razem udało mi się wybrać kilka ciekawych propozycji, z którymi chciałabym się z Wami podzielić.


"Poldark Jeremy Poldark" Winstona Grahama to kolejny tom sagi o tytułowym rodzie. Ross czeka na rozprawę sądową i wisi nad nim groźba więzienia. Demelza jest w ciąży, ale ukrywa ją przed wszystkimi. Akcja książki szybko się toczy i bardzo przyjemnie się ją czyta.



Pozostając w klimatach Wielkiej Brytanii nie mogłabym nie wspomnieć o serialu emitowanym na TVP1 "Wiktoria". Opowiada on o początkach panowania młodej królowej, jest rozterkach i trudnych decyzjach, które musiała podjąć. Piękne kostiumy, nastrojowa muzyka i ciekawa historia sprawa, że serial wciąga. Pierwsza seria już nie jest emitowana, ale można ją obejrzeć na VOD. Druga jest w trakcie nagrywania, więc czekam na nią z niecierpliwością. I z Waszych komentarzy wiem, że nie tylko ja ;)



Na koniec chciałabym pokazać miejsce, które odkryłam wiele lat temu i nadal mnie zaskakuje. Jest to klimatyczny fotoplastykon mieszczący się w starej kamienicy w okolicach Dworca Centralnego. To miejsce, w którym można cofnąć się w czasie i obejrzeć trójwymiarowe zdjęcia. Ich tematyka jest różna, mi najbardziej podobają się te przestawiające przedwojenną Warszawę. Co tydzień jest zmiana ekspozycji. Więcej informacji znajdziecie tu.
W niedzielę wstęp do Fotoplastykonu jest bezpłatny.

Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu :)

2 komentarze:

  1. Ja się właśnie zagapiłam i nie obejrzałam ani jednego odcinka Wiktorii a lubię takie seriale... Nadrobię na VOD ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę w Warszawie dłużej, to chyba się wybiorę do Fotoplastykonu, bo mnie zaintrygowałaś :)

    OdpowiedzUsuń