środa, 26 grudnia 2018

Świąteczny post III

Dzisiaj zapraszam na podsumowanie tegorocznych i ubiegłorocznych kartek bożonarodzeniowych.
Tym razem źródłem wzorów były stare wydania "Kramu z robótkami". To właśnie w nich znalazłam najwięcej inspiracji do kartek w tym roku.

Porównując moje prace z poprzednich lat coraz lepiej wygląda ich układ. Jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego sposobu sklejania. Ale z przyjemnością podpatruje koleżanki zajmujące się scrapbookingiem -ich prace są po prostu przepiękne, sposób w jaki dobierają papiery i jak je na siebie nakładają.

Bardzo podobają mi się kartki wykonane z użyciem wykrojników i maszynki. Niestety jej cena sprawia, że pozostaje ona w sferze moich  marzeń.

Nie przedłużając już zapraszam do galerii zdjęć:

Kartki 2018






Kartki 2017





 


Kartki 2016

Kartki 2015

Ciekawa jestem, która ze wszystkich kartek spodobała się Wam najbardziej.
Dajcie proszę znać w komentarzach, dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze 💗 Życzę udanego wypoczynku i chwil spędzonych w gronie rodziny i znajomych.
 

3 komentarze:

  1. Śliczne kartki. To mi bardzo podoba się sie ta z ostrokrzewem, dziewczynką i trzy z myszkami. CIężko bylo wybrać JEDNA 😉. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki :) Te z myszkami skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wśród tylu cudów wybrać ulubieńców :) wszystkie są prześliczne ale chyba postawię na te dwie dziewczynka i świeczka w podobnym stylu karteczki zaraz pod mikołajem z 2018 :)

    OdpowiedzUsuń