czwartek, 15 listopada 2018

MOJA TOP BLOG 7

Kasia prowadząca bloga "Krzyżykowe szaleństwo" zaproponowała zabawę, w której wybieramy 7 ulubionych blogów.
Dzisiaj publikuję moją listę miejsc, które mnie inspirują i które chętnie odwiedzam. Pewnie dla wielu z Was będą to znajome blogi, ale może poznacie przy okazji nowe.



Zapraszam do lektury:

1. Hafciki Marty
Jest to blog, od którego zaczęła się moja przygoda z haftem. Internetowy zakątek Marty oglądałam jeszcze jak Jej blog był na bloxie. Marta haftuje sporo małych, uroczych wzorów oraz duże. Poza haftem jej pasją jest zumba. Blog jest bardzo czytelny i z przyjemnością go odwiedzam.

2. Nitki Ariadny
Magdalena oprócz zdolności hafciarskich umie wciągnąć czytelnika do swojego świata. Jej blog pełen jest pięknie wykonanych kartek i pamiątek sfotografowanych w taki sposób, że nie można oderwać od nich oczu. Swoje prace wykonuje w takim tempie, że czasem zastanawiam się czy ona w ogóle śpi :)

3. Rękodzieło Hanulka
Paryżanki, kartki okolicznościowe i konkretne serie - to hafty, które możemy podziwiać u Hani. Raczej nie znajdziemy tu maleńkich haftów, ale za to mnóstwo inspiracji i dobrej energii. Jej prace są zawsze pięknie wykończone, a zdjęcia wyraźne i jak spod ręki profesjonalnego fotografa.

4. Świat Promyka haftem malowany
To kolejny inspirujący adres w internecie. Bardzo podoba się sposób, w jaki Promyk wykańcza kartki i jak je pokazuje. Jeśli tak jak ja lubisz koty i ładne hafty to koniecznie odwiedź ten link ;)

5. Pasje odnalezione
U Chagi znajduję wszystkie aktualne informacje o nowościach, wystawach i innych wydarzeniach związanych z haftem. Magiczne wzory Nimue - z tym  kojarzy mi się ten ciekawy blog.

6. Krzyżykowe szaleństwo
Blog Kasi odkryłam dość późno i od razu "zakochałam się", jeśli tak można określić to co zobaczyłam. Jest dla mnie inspiracją, lubię Kasi kartki i sposób w jaki je składa. Jej częstość publikacji sprawa, że zaliczam Ją do hafciarek, które nie śpią tylko haftują :)

7. Kolorowe Fantazje  
Trochę Francji, trochę magii i dużo pozytywnej energii. Tak w trzech słowach mogę określić bloga Zimnej.
Same "wesołe" hafty i piękne zdjęcia. I kot! :)

Ciekawa jestem Waszych opinii i poleceń. Dzięki takim listom poznałam wiele inspirujących blogów. Jest ich o wiele więcej niż 7, bardzo trudno było mi wybrać spośród miejsc, które odwiedzam.
Zauważyłam, że wiele blogów, które obserwowałam zostało zawieszonych, a nawet jeden wykasowanych. Szkoda, bo nawet takie miejsca chętnie odwiedzam. Mam nadzieję, że pomimo tego nadal będą powstawały nowe blogi pełne haftów i pięknych zdjęć.

Dziękuję Meni za nominowanie mnie do swojego rankingu. Jestem zaszczycona wiedząc, że mój blog spodobał się i znalazł w takim znakomitym towarzystwie :)

Kasiu dziękuję za zorganizowanie zabawy, a wszystkich tych, którzy chcieliby wziąć w niej udział zapraszam do kliknięcia w banerek:





8 komentarzy:

  1. Agatko, dziękuję Ci, czuję się bardzo podbudowana i wzruszona tym, że znalazłam się w twojej siódemce. Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, pięknie Ci dziękuję za tak ciepłe słowa na temat mojego bloga! Jestem zaszczycona, że znalazłam się w Twojej siódemce. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimna, Promyczek, Magdzia i Hania to i moje kochane i blogi i rekodzielniczki ;) Chagi trochę mi brakuje, ale myślę, że wróci do nas jak trochę 'odholuje' malucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wśród blogów, które wskazałaś są i moje ulubione :) Tylko ja nie umiałabym wybrać tylko 7-iu, dlatego raczej nie wezmę udziału w zabawie ;)Jednak z pewnością znalezienie się w "TOP7" jest szalenie budujące i wielkie gratulacje dla każdej rękodzielniczki z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie.
    Ps. Podlinkuj post tam, gdzie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez znam te blogi i chetnie do nich zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie dziekuje za wyroznienie!! :* nie spodziewalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podzielam zdanie Kasi -trudno wybrać tylko siedem.

    OdpowiedzUsuń