środa, 26 września 2018

Zakupy - Hortensja

Witajcie,
dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją radości z paczki, która właśnie do mnie dotarła.
Bardzo lubię czytać takie zakupowe posty i oglądać wszelkie "zdobycze", dlatego dzisiejszy post będzie poświęcony zakupom z Alliexpress.

Jakiś miesiąc temu poprosiłam koleżankę o zamówienie zestawu DFEA Botanique z hortensją. Widziałam ją już na wielu blogach i za każdym razem skradała mi serce. Jeszcze jakiś czas temu rozpisany wzór można było ściągnąć z Pinterestu, ale ze względu na prawa autorskie został on usunięty.
Postanowiłam zaryzykować i  kupić przez internet hortensje.

Zestaw kosztował około 35 zł i wygląda tak:


Zdjęcia robiłam po pracy więc pozostało mi tylko sztuczne światło...


W skład zestawu wchodzą:
- 2 igły
- ponumerowane muliny
- obrębiony materiał aida 14ct biała
- graficzny wzór z zaznaczonym środkiem wzoru 


Wzór wygląda na bardzo czytelny.


I można poćwiczyć chiński ;)


Mogłabym oczekiwać lepszej jakości materiału i nici, ale za tą cenę nie ma co narzekać.
Cieszę się, że materiał jest obrębiony na maszynie.
Co do mulin, to nigdy nie mam zaufania do chińskich zamienników i z pewnością upiorę haft ręcznie w zimnej wodzie. Moje przygody z takimi mulinami czasami kończyły się źle.

Już nie mogę doczekać się kiedy zacznę haftować ten wzór. Wiem, że sporo z Was już ma w swoim dorobku tą pracę, dlatego ciekawa jestem na jakich materiałach pracowałyście i czy kanwa 14 będzie dobra do tego wzoru.
Dajcie proszę znać czy kupujecie na Alliexpress i co polecacie, a czego nie. Zawsze z przyjemnością czytam komentarze.
Pozdrawiam serdecznie 💗
 

11 komentarzy:

  1. Wyszywałam ten haft, ale nie na kanwie. Moim zdaniem zdecydowanie lepszy będzie len, albo jakiś materiał o takim splocie. Miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór bardzo ładnie się prezentuje :) Miłego i sprawnego wyszywania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie ładny obrazek. Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zielniki to moje marzenie ale czas nie pozwala. Zrobiłam dwa zakupy na alliexpres. Jeszcze nie wyszywalam. Więc nie ocenie. Ale zawsze coś wyjdzie. Pokazuj jak idzie. Ja muszę jeszcze czasu kupic 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak - zielniki z DFEA baaaaardzo mi się podobają. Zdążyłam nawet ściągnąć kilka wzorów z Pinterestu (nie wiem jeszcze jakiej jakości). Niestety obawiam się, że połowy z tych wzorów (albo nawet 3/4) nie dam rady wyhaftować z powodu chronicznego braku czasu...
    Będę ci kibicować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zamieniłabym kanwę na len. Też trzymam kciuki za Twoje poczynania wzgledem tego haftu i myślę ,że nie bedziesz żałowała jego zakupu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego haftowania :) Ja nie umiem znajdować takich zestawów na Aliexpress :(

    OdpowiedzUsuń
  8. cena świetna i wzór fajny więc nic tylko haftować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupki i bardzo piękny wzór ^^ powodzenia w haftowaniu :* czekam na gotowe dzieło

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, ja ostatnio zakupiłam po raz pierwszy za ok 30zl sam schemat na rosyjskim portal (schemat od pierwszego zobaczenia wiedziałam że MUSZĘ go wyszyc) Więc jak ty z kanwa tyle dałaś o mulina i to udało Ci się. O chińskiej mulinke różne opinie słyszałam

    OdpowiedzUsuń