sobota, 18 sierpnia 2018

Imieninowa kartka

Czy też tak macie, że znajdujecie mnóstwo pięknych wzorów, a brakuje Wam czasu na ich wyszycie?
Tak właśnie miałam z magnolią, której wzór widziałam już na kilkakrotnie. I zawsze obiecywałam sobie, że następnym razem ją wyhaftuję. I zawsze w międzyczasie wpadał inny wzór i na chwilę o niej zapominałam.
Ale nadszedł jej czas i oto powstała.
Ten mały wzór ładnie wkomponował się w imieninową kartę. Haft jest tak delikatny, że nie chciałam przeciążyć go zbytnimi ozdobnikami na kartce.
Przez ostatnie upały trochę ciężko się haftowało. Dobrze, że w pracy mamy klimatyzację i jest przyjemnie chłodno...

Tak więc pozostając w letnim nastroju - kwitnąca magnolia :)





A teraz zmykam odwiedzić Wasze blogi 💗

7 komentarzy:

  1. Cudowna kartka z pięknym haftem

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mam tak, mam... A magnolia urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam ☺. Tyle wzorów A czasu brak. Kartka bardzo urocza ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze w końcu znalazłaś na nią czas :) Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny magnoliowy hafcik, miła karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, magnolia jak i u mnie :) a temu co wynalazł klimę należy się nagroda nad nagrodami :)))))

    OdpowiedzUsuń