sobota, 14 kwietnia 2018

Karta pełna miłości

Ostatnio robiłam przegląd czasopism i wpadła mi w ręce gazetka "Igłą malowane" . Jeden ze wzorów tak bardzo przypadł mi do gustu, że postanowiłam odłożyć wszystko na bok i zabrałam się za jego haftowanie.
Bukiet z serduszek był dedykowany na Walentynki, ale wydaje mi się, że równie dobrze może sprawdzić się jako wzór kartki na imieniny i urodziny. Dlatego też nie zobaczycie na mojej pracy napisu - po prostu zostanie dopasowany w późniejszym terminie ;)

Wzór bardzo szybko i miło się haftowało. Zawierał cztery kolory.
Wykorzystałam zarówno muliny nawinięte na bobinki jak i "resztki" z moich poprzednich zestawów.

Przy okazji chciałam Wam pokazać jak zakwitł mój storczyk.
Stworzył przyjemne tło do kadru z kartką.

 


 








 Wzór: "Igłą Malowane" 1/2017 Grażyna Semla
Muliny: DMC, Ariadna
Kanwa: biała aida 14ct

Na koniec chciałabym serdecznie podziękować za kartki wielkanocne :-)

Natalii, Dorotce i Agnieszce, dziękuję za pamięć :-)

 Życzę miłego weekendu.
A już wkrótce zdradzę, co powstało z miętowej muliny z poprzedniego postu 💗

10 komentarzy: