sobota, 16 grudnia 2017

Kartki bożonarodzeniowe - Święta Rodzina

Dzisiaj pokażę kartkę, którą wykonałam na zamówienie koleżanki. Poleciała do Brazylii więc mogę ją już zaprezentować. Bardzo lubię świąteczne kartki z motywem Żłóbka i Świętej Rodziny, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, że miałam wyszukać coś z tej tematyki.

Podobały mi się wzory - witraże autorstwa Susan Ryder. W zasadzie to miałam zamiar wyhaftować wszystkie trzy obrazy z tej serii, ale zostawiłam je jako plany na przyszły rok. Jak to często u mnie bywa, haftowałam ze zdjęcia, tym razem poszło bez komplikacji.

Efekt końcowy spodobał się  koleżance . Mam nadzieję, że podzielicie moje zdanie nad urokiem tego typu kartek. Które  kartki lubicie dostawać: ze Święta Rodziną, czy raczej takie wesołe z Mikołajem lub stroikami?

Z dzieciństwa pamiętam taką trójwymiarową kartkę ze Żłóbkiem, którą mój dziadek otrzymał od kogoś. Stała ona na honorowym miejscu i nie mogłam od niej odciągnąć wzroku tak mi się podobała. Do głowy przychodzą mi tez wspomnienia ozdób świątecznych, które dziadek robił ze sreberek od czekolady.
A teraz w sklepach jest zatrzęsienie bombek i innych świecidełek. 





Wzór: Susan Ryder
Muliny: DMC, Ariadna
Kanwa: biała aida 14ct

Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze do kartki z zielonym stroikiem :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wypróbowania przepisu na kruche ciasteczka 💗

9 komentarzy:

  1. Hafcik jest przeuroczy:) ślicznie prezentuje się na kartce:) ja lubię wszystkie kartki i z motywem Mikołaja i z religijnymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Ja jestem zwolenniczką religijnych motywów na kartkach świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła Ci ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy hafcik, a efekt końcowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo podoba mi się ten haft, ale i sama jego oprawa również jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna! A wzór jest wyjątkowy. Lubię i takie, i takie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór niczym witraż, śliczna kartka. Z pewnością zachwyci tego kto ją otrzymał :)

    OdpowiedzUsuń