sobota, 1 kwietnia 2017

Kartkowy zawrót głowy

W ostatnim czasie mnóstwo pracy poświęciłam metryczce w sepii. Odbiło się to jednak na kartach wielkanocnych. Przyznam bez ogródek - do tego dnia nie wyhaftowałam żadnej. Za to zabrałam się za trochę inne, ale dopiero pokażę je, jak wszystkie dokończę.
W dzisiejszym poście chciałam pokazać różne kartki wielkanocne, które otrzymałam w zeszłych latach. Jest ich niewiele, ale są tak piękne, że będą "bohaterami" dzisiejszej odsłony.

I kto rozpoznaje swoje kartki? ;)


 Prace nad metryczką dobiegają końca i już wkrótce pojawi się ona tutaj.

Salowe koleżanki zapraszam do sprawdzenia skrzynek pocztowych, kolejny obrazek przed nami ;)

7 komentarzy:

  1. Super kartki:) Moja metryczka też już na finiszu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jeszcze nie ruszyłam w ogóle tematu kartek wielkanocnych :) A przez lata uzbierałaś piękną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło otrzymywać takie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki dostałaś, takimi to warto się chwalić:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności, piękne kartki dostałaś

    OdpowiedzUsuń