sobota, 17 grudnia 2016

Świąteczna kartka z dziewczynką

Cieszę się, że poprzedni post z mikołajem spodobał się Wam. Dzisiaj chciałabym pokazać już ostatnią kartkę, która powstała na tegoroczne święta Bożego Narodzenia. Na poczcie zrobiło się ostatnio tłoczno, ale z pomyślnością udało mi się wysłać wszystkie kartki.
Wzór z niebieską dziewczynką znalazłam jeszcze w listopadzie i obiecałam sobie, że jak tylko znajdę chwilę to ją wyhaftuję.
Pewnie domyślacie się kto jest autorką wzoru ;) Veronique Enginger. Bardzo lubię jej wzory i mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się wyhaftować jej monogramy.
Wracając do kartki - wykorzystałam szary papier w białe gwiazdki.
Pozostał jeszcze jeden piękny wzór z szopką, którego w tym roku chyba już nie uda mi się wyszyć...




 Wzór: Veronique Enginger Pinterest
Muliny: DMC
Kanwa: kremowa Aida DMC 14ct

A czy na Waszych kartkach pojawiły się stajenki i szczęśliwa Boża Rodzina?

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu :) 

15 komentarzy:

  1. Bardzo piękny haft na tej kartce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo urocza i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta dziewczynka z prezentem :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, wszystkie się wyśmienicie skomponowało :) Również jestem wielką fanką wzorów Veronique Enginger :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek jest cudny i urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście uroczy i delikatny haft , nie dziwię się , że Ci się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i cała karteczka :) Zauważyłam, że większość woli religijne kartki, dlatego w tym roku wykonałam aż 3 kartki ze Świętą Rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Mi w tym roku nie udało się stworzyć takiej karteczki, ale z przyjemnością obejrzę Twoje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczna,delikatna kartecza😊 Jestem pewna,że obdarowana osoba...będzie nią zachwycona😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna kartka, bardzo śliczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, delikatna i bardzo kobieca karteczka:)
    Zachwycam się...i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna karteczka, świąteczna, ale nie "święta" ;) Ja w tym roku postawiłam na bardziej dziecięce elementy na kartkach, czyli misie, renifery, choinki, prezenty i bałwanka. Świętej Rodziny i stajenki nie było, bo nie znalazłam żadnego ciekawego wzoru, ale w przyszłym roku zamierzam wcześniej rozpocząć poszukiwania takich wzorów :) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń