wtorek, 29 listopada 2016

180 post i kolejna świąteczna kartka

Nie mogę w to uwierzyć, jak ten czas szybko leci. Dzisiejszy post jest 180... po prostu nie wiem jak to się stało. Pewnie nie obejrzymy się i za chwilę będziemy przygotowywać się do Świąt. Lubię pielęgnować tradycje więc i w tym roku chciałabym wysłać życzenia na kartach własnej "produkcji". I tak jak szybko mijają dni tak miło wolnymi wieczorami haftowało mi się dzisiejszą bohaterkę postu, czyli choinkę.
Wybrałam intensywnie zieloną kanwę, na której dobrze odznacza się biała mulina.
Wzór drzewka znalazłam w numerze 6/2014 "Wena Design" i miałam go już wyhaftować w zeszłym roku, ale inne wzory wydały mi się pilniejsze.

Choinka projektu DMC jest o tyle wdzięcznym wzorem, że w każdej kolorystyce wygląda ładnie.
Czy to na naturalnym lnie, czy standardowo zielona na białej kanwie pasuje idealnie do kartek, dlatego pewnie nie jeden raz jeszcze wrócę do tego wzoru.

Muszę przyznać, że jak na tę chwilę jestem trochę rozczarowana tegorocznymi wzorami świątecznymi w polskich czasopismach. W tej gazetce, którą niedawno pokazywałam (kliknij tutaj) były ciekawe wzory na obrazki. A cały czas poszukuję czegoś ładnego na kartki, dlatego oglądam z przyjemnością inne blogi, w poszukiwaniu inspiracji.

Moja choinka jest już w wersji zimowej - oprószona śniegiem, w towarzystwie papierowych świerków:





Wzór: DMC "Wena Design" 6/2014
Muliny: DMC
Kanwa: Zielona aida 14ct

Carpediem - jak tylko znajdę nazwę sprzedawcy i odszukam link to postaram się przesłać Ci do niego namiar. 

Gdzie szukacie inspiracji do bożonarodzeniowych kartek? - Czekam na Wasze opinie i komentarze :) 

11 komentarzy:

  1. Fajna kartka :) Ja ostatnio robiłam karteczki i szukałam inspiracji na pintereście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, Agatko!
    Małych wzorków na kartki poszukuję najczęściej na Pintereście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka:-) Pinterest to dobre miejsce do szukania inspiracji, znalazłam tam wiele ciekawych wzorów na kartki świąteczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. BArdzo bym się ucieszył z takiej kartki, super wygląda :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka! Też wolę wysyłać kartki własnej produkcji, a inspiracji szukam przede wszystkim w czasopismach robótkowych, korzystam również z mini zestawów od DMC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś piękną karteczkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka :) często jak szukam jakiegoś małego wzoru, to ratuje mnie Pinterest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna! Uwielbiam haftowane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawa za tak piękną liczbę postów :) Oby było ich dużo więcej!
    Choinka bardzo fajna, taka uniwersalna, masz rację. Co do wzorków świątecznych - osobiście (wiem, dziwak ze mnie) nie przepadam za nimi. Jakoś mnie denerwują. Zupełnie nie wiem dlaczego. Lubię patrzeć na hafty świąteczne u innych, ale samej się wziąć, to problem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń