piątek, 17 lipca 2015

Zielnik DMC

Muszę przyznać, że do napisania tego postu zbierałam się już kilka dni, ale jak miałam do wyboru zrobienie kilku nowych krzyżyków albo włączenie komputera to kończyło się na tym pierwszym... Czy Wy też tak macie, że po włączeniu internetu nie możecie oderwać się od komputera?? Bo ja widać tak mam i zamiast zabrać się do pracy przeglądam strony, a czas leci.
Przechodząc do tematu, urzekły mnie zielnikowe wzory DMC, które znalazłam w gazecie "Wena design". W pierwszej kolejności wybrałam hortensję.
W tej serii są jeszcze:
- groszek pachnący
- fuksja
- mak polny
- róża
- krokus i inne kwiaty

Wzór jest dość skomplikowany, 22 kolory przechodzą jeden w drugi. Ale nie zrażam się, może dotrwam do końca, bo wzór bardzo mi się podoba.

Już nie zanudzam, życzę miłego oglądania i udanego weekendu.

p.s. Doczekałam się urlopu i wkrótce wyruszam na łono przyrody. Pewnie w tym czasie nie przybędzie za dużo krzyżyków, ale taką piękną pogodę trzeba wykorzystać :-)




6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie bardzo ładny haft, ciekawa jestem całości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zapowiedź :) Udanego wypoczynku, a igiełka i tamborek też muszą kiedyś odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie oszałamiający efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się super :) efekt końcowy będzie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń