wtorek, 19 maja 2015

Brytyjskie klimaty

Początek tygodnia przyniósł wiele miłych niespodzianek. Ukończyłam brytyjską zakładkę do książki, a dzisiaj otrzymałam w pracy prezent niespodziankę i to taki, o którym marzyłam od dłuższego czasu. Tym prezentem jest publikacja "So British", w której są min. projekty Veronique Enginger. Jest w niej tyle pięknych wzorów, że nie wiem od którego zacząć, a w zasadzie to wiem tylko nie umiem jeszcze zwiększyć doby o kolejne godziny. Czy Wy też tak macie, że liczba projektów do wyhaftowania ciągle rośnie i nie zmniejsza się? Poza książką dostałam jeszcze cieniowane muliny Ariadny i inne przyda się, ale wybaczcie z braku czasu nie sfotografowałam ich.
Jednak przeznaczenie chyba istnieje. Ciągle były jakieś inne wydatki i nie mogłam pozwolić sobie na zakup tej książki,a  teraz mam ją w rękach i jestem przeszczęśliwa :-) Dziękuję wszystkim Tym, którym zawdzięczam to szczęście :-)





Dziękuję za życzenia i wszystkie komentarze pod poprzednim postem :-)

2 komentarze:

  1. Wzorki w tej książeczce muszą być cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka. Mam tą książkę i jestem nią zachwycona, wyhaftowałabym praktycznie wszystko :o)

    OdpowiedzUsuń